Pressemeddelelse for Tæppeland og Gardin Lis

Pressemeddelelse skrevet for Tæppeland og Gardin Lis og udsendt via presseudsendelser.dk

GARDIN LIS FLYTTER IND HOS TÆPPELAND
Gardin Lis bygningTæppelands 17 butikker får ny shop-in-shop i samarbejde med et af landets mest erfarne gardin- og solafskærmningsfirmaer.

Gardiner, persienner, plisségardiner, rullegardiner, lameller og markiser i alle afskygninger – det er nogle af de nye muligheder for Tæppelands kunder i hele landet, som følge af et nyt samarbejde med Gardin Lis, der laver shop-in-shop i Tæppelands 17 butikker.

– Gardin Lis er et af landets mest erfarne firmaer inden for gardiner og solafskærmning. I 30 år har de velkendte gardinbusser forsynet danskerne med gardiner, og vi er glade for at kunne byde Gardin Lis inden for i vores butikker, siger Tæppelands direktør, Frank Naur Jensen.

Se udvalget i butikkerne eller få besøg af gardinbussen
De nye gardinbutikker i Tæppeland vil vise et bredt udvalg af produkter til indvendig og udvendig solafskærmning. Lige fra klassiske gardiner, persienner, plisségardiner, rullegardiner, lameller, til store, udendørs terrassemarkiser.
– Vi glæder os til at vise Tæppelands kunder vores kvalitetsprodukter og rådgive dem i de mange muligheder, der efterhånden er for at sætte præg på hjemmets vinduer. Både i butikken og i kundens eget hjem via vores buskoncept, siger Lis Bilde fra Gardin Lis.

Bestil gardinbussen og få gratis montering
I Tæppeland kan man også bestille et gratis og uforpligtende besøg af gardinbussen, der altid er fyldt med de sidste trends og nyheder. For at fejre det nye samarbejde tilbydes kunderne gratis montering af alt salg fra gardinbussen frem til 16. august.
– Det store udvalg gør, at vi kan skræddersy lige præcis den gardinløsning du brænder for. Vi kommer ud til dig, rådgiver om materiale og farvevalg, måler op og afgiver et uforpligtende tilbud, mens vi er ude hos jer, fortæller Lis Bilde.

25% intro-rabat ved køb i butikken
Også i de 17 Tæppeland-butikker fejres det nye samarbejde med gode tilbud til kunderne.
– Vi giver 25% intro-rabat på hele Gardin Lis serien af gardiner, persienner, plisségardiner, rullegardiner og lameller i vores nye shop-in-shop.

Markiser og gardiner uden udbetaling, rente og gebyr
– Produkterne fra Gardin Lis kan naturligvis også købes på Tæppelands populære ”0-løsning” … med 0,- kr. i udbetaling, 0% i rente og 0% i gebyr. Så måske er det lige nu, man skal investere i en motoriseret markise til de lange sommeraftener på terrassen, siger Frank Naur Jensen fra Tæppeland. På www.taeppeland.dk kan du se avisen med alle de gode intro-tilbud.

For flere informationer om det nye samarbejde, kontakt venligst:
Frank Naur Jensen, CEO
Tæppeland A/S